fredag 5 november 2010

Sweet Clementine!

Dagens brunch/mellanmål. En vitaminkick som heter duga bestående av...

...detta inklusive honung ringlad på toppen. Helt löjligt gott!

Till frukost blev det hembakat bröd. Det är gott men lite torrt. Har någon ett tips på hur jag kan slippa få det så torrt?

Så var det fredag igen! Känns väl bra va? Dagen började lite annorlunda mot vad den brukar, Rickard satt nämligen hemma och jobbade nån timma, så jag kunde sitta i fåtöljen i hans rum och dricka kaffe med sällskap! Önskar vi kunde ha det så varje morgon. Sen när han åkt blev det vitaminboost. Fick lite känning i halsen i morse och jag inbillar mig att detta kan hjälpa.

Känner mig kreativ och energisk idag så jag hoppas att illustrerandet kommer gå som en dans. Det har inte varit så hela veckan om man säger så...

Har ni några bloggtips förresten? Har torka på roliga bloggar. Vill läsa om det mesta och gärna lite design inspiration...

Fräsig fredag på er/S

4 kommentarer:

  1. Häjj!
    Jag är ju ingen fanatisk bloggläsare, men förutom din så har jag fastnat för taffel.se och främst: "Kort om gott" där (om man är en svamplöver...)men det har ju inget med design att göra! Däremot vill jag tipsa om en snygg blogg som en duktig tjej i mitt hus gör: camillaengman.com Precis som du fotar hon mycket och illusterar.
    Puss!/Anna

    SvaraRadera
  2. http://www.underbaraclara.nu/

    Jag gillar den här tjejens sätt att skriva och så har hon en skön stil.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Suss, vad jag älskar dina foton!
    De är helt underbara i komposition. :)
    Stora kramen
    Debbie

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen!
    Anna: känner igen hennes bilder jättemycket!
    Malin: Ja den läser jag faktiskt redan!
    Debbie: Tack så hjärtligt!

    SvaraRadera