onsdag 17 november 2010

Fresque

Inspirationen till bloggens header!


Nu har jag äntligen köpt mig en blixt! Men det lär dröja innan jag får riktig kläm på den och alla inställningar. Passade på att ta en bild på väggen jag målade på för ett par veckor sedan.
Jag har tänkt måla om den väggen länge nu och tyckte det kunde vara roligt att ha ett motiv nu som känns lite juligt. Till våren ska den få ny färg...gul kanske?!

Vi var hemma hos våra föräldrar i helgen. Farsdagsfirande, julmarknad och gåsamiddag hanns med. Där togs inga bilder, men förra helgen på Österlen tog vi lite grann, de kommer upp här idag eller imorgon.

Jag har massor av pyssel som står och väntar på att jag ska sätta igång här hemma. Känns kul, men jag måste ha jobbat ordentligt under dagen för att få lov att sätta mig med det....så idag blir det nog inget pysslat...

1 kommentar:

  1. Men du, väggen är ju ljuvlig! Hur ska du ha hjärta att måla över den? Så fin!
    Kram/Malin

    SvaraRadera