tisdag 23 november 2010

Konvalecenten


Det är känns lite konstigt att november/december är när tulpanerna börjar dyka upp. De känns verkligen som en vårblomma för mig. Sen tror jag iofs inte att det är de svenska tulpanerna vi hittar i butiken redan nu. Men de är fina ändå så nån bukett innan de svenska dyker upp brukar det bli.

Jag har nu legat (ehum, har lite svårt att stanna i sängen) sjuk sedan i torsdags. Jag är riktigt rejält förkyld så jag inte har nåt luktsinne kvar och låter som en kråka. Tack och lov för nässpräy som iallafall ger mig möjligheten att andas med stängd mun. Går annars runt och flåsar som ett ånglok här hemma. Ska ta mig i kragen och sitta vid datorn och jobba några timmar idag, sen kan jag kurera mig i ryggläge med gott samvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar