måndag 1 november 2010

Pelargoner och gamla spetsar

Mina pelargoner bara fortsätter att blomma och sätta knoppar. Borde inte de lugna ner sig snart så jag kan klippa ner dem? Fina är dom iallafall. Andra bilden föreställer några gamla spetsar jag fyndade på Erikshjälpen förra veckan för 4-10 kr st. Handvirkade och allt!
De är numera sockerstärkta och hänger som snöflingor i ett fönster.
Har ägnat dagen åt att måla klart en väggmålning och fixa lite hemma. Det var längesen det kändes roligt. Nu fattas det bara en bra blixt sen ska här dokumenteras. Ska ta mig in till Malmö i veckan och köpa en. Ska bli riktigt roligt att kunna ta vettiga inomhus och produktbilder!

Jag har projekt som bara ligger på hög för att fotas. Så snart hoppas jag kunna lägga ut mer bilder här på mitt pyssel och fix!

5 kommentarer:

  1. Ska bli gott att smaka på en sockerstjärna när jag hälsar på ;-)
    Kram kram
    Josefin

    SvaraRadera
  2. Hihi, de kommer hänga som sladdriga små trasor efter du varit här anar jag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din nya banner jättemycket! :)
    Ser fram emot alla kommande bilder efter ditt blixt-inköp.
    Kram!
    Debbie

    SvaraRadera