torsdag 27 maj 2010

Tortyr


Jag har köpt en bikini idag. Eller ska jag säga att jag knallat ett par varv neråt i Dantes kretsar.
Det är verkligen inte nåt vidare. Men man får ju säga att förutsättningarna var helt OK.
Fick en 20% rabatt kupong på twilfit med posten igår och inte mycket folk i butiken, dessutom hade jag inte ätit lunch! Det krävdes en timmes svett, mod och styrka, men jag gjorde det. Jag vandrade ut från butiken triumfatoriskt med en rosa lycra-historia som ser (efter förutsättningarna) helt OK ut på.

Nu är även fossingarna filade, smörjda, målade och klippta för minsta möjliga obehag för övriga spa-helgs deltagare. Det går nog inte att göra så mycket mer förbättringar med tanke på budget och tid. Så jag får väl vara nöjd med resultatet som blev: kurvig, i tvådelad rosa lycra-historia med fräscha fötter. Låter förtjusande va??


2 kommentarer:

  1. Ready for spa!! Halmstad here we come!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Vi kommer dessutom att matcha! Puss o ses snart!

    SvaraRadera