onsdag 10 mars 2010

Hittills idag

Gick upp tidigt idag för att skjutsa maken till jobbet eftersom vi fortfarande har Cittran på verkstad. Sen skulle det handlas. Upptäckte då att INGA mataffärer öppnar 7 i Lund med omnejd. Nähä, fick parkera mig i bilen och stirra på dörrarna i en kvart som de övriga pensionärerna.
Handlade. Jag gillar att handla på Maxi när det inte är fullt med flk. Man kan gå och kika på allt möjligt och fundera. Kom sedan hem bortåt en 700 kr fattigare.
Sedan har jag suttit och svarat i telefon och på mail angående våra annonser på Blocket. Shit det går verkligen bra det här! Jag har redan sålt XBOX med spel, takräcket och eventuellt kameran!
Varje såld pryl är ett steg närmare monsterdatorn! Tjohoo!!

Nu har jag precis avslutat en fantastisk lunch. Stekt halloumi (åh himmelska änglar vad det är gott), avocado, tomat, sallad och lite pesto.
Och ja, jag tog ett glas vitt vin till hela härligheten. Bara för att jag kan.

3 kommentarer:

  1. Jag trodde dessa prylar skulle bytas mot finfina skor i New York?

    Billy

    SvaraRadera
  2. I freakin wish!! Det ska gå till makens monster dator! Och JA jag skyller det lite på dig att han nu vill ha en 27" skräm.....

    SvaraRadera
  3. skyll inte på mig du vill ju oxå ha en sådan

    Maken

    SvaraRadera