tisdag 9 mars 2010

En helg i Gustavs spår


I torsdags tog vi flyget till Mora. Ja herregud, inte kunde jag gissa att det skulle kännas så underbart att slippa 75 mil i bil!
Våran Citroën är på verkstad och verkar vilja stanna där så alternativet till flyg var hyrbil. Detta blev billigare, snabbare och smidigare.
Nu kommer jag ALDRIG vilja köra bil upp igen. Det tog en timma och kändes helt magiskt!
Bilresor är inte något jag brukar se fram emot och att vi dessutom skulle behöva köra större delen sent på kvällen gjorde ännu värre. Så lyckliga och pigga kom vi upp och hade 4 soliga, snöiga fina dagar. Inga skidor bara lite pulka.

Vi var där för att hejja på Billy och hans bror Tomas när de utsatte sig för 9 mils stakande.
Förvånansvärt spännande sport!
Hemresan gick faktiskt också bra trots att vi åkte bil.

Nu sitter jag och lägge rut annonser på blocket. Självklart blev det fel när jag skulle lägga ut fälgarna till våran Fiesta. Skit också. Man ska inte ha flera travar med sånt liggandes.

Någon som vill köpa; damcykel, mountainbike, takräcke, plåtfälgar, XBOX med 7 bilspel, helt ny digital systemkamera Nikon så hör av er bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar