måndag 22 mars 2010

Vårtecken


Det är nästan Aprilväder här. Det är väl så man brukar kalla vädret när det ena dagen är +10 och nästa hällregn och tredje snö? Helgen har bjudit på alla tre, eller nja kanske inte så mycket snö men nästan lite i går kväll.
På dagen igår hann jag och maken iallafall vara ute i trädgården nån timma, det kändes som vårtecken nog men ojoj vad vårtecken det gömde sig under fjolårslöven! Massor med lökar börjar titta upp! Jag kände tulpanerna sticka upp (mer än jag såg dem), påskliljorna vi satt i häcken är en bra bit på väg och snödropparna blommar! Jag hade haft bildbevis om det inte var för att kameran är inne på rengöring. Ska alldeles strax åka in och hämta den. Vi ville slippa alla retfulla prickar på bilderna nu när vi tänkt fota utav bara 17 i USA för att sedan komma hem och plåga släkt och vänner med bilderna!
Det var längesen jag visade upp något kreativt här, har inte blivit så mycket senaste veckorna. Däremot så är snart våra produkter färdiga så jag hoppas att jag snart kan visa upp dem här.

Hoppas ni har en skön måndag och om ni skulle vilja lämna någon liten kommentar skulle jag bli väldigt glad!

1 kommentar:

  1. Vårtecken.. har inte sett några lökar eller blommor på väg upp, men det regnar i alla fall i gbg vilket innebär att snön snart är borta och snart kan nog också vi skönja några vårlökar! Du kan väl rita några fina bilder på dina blommor vet ja?
    kram, kram,
    Jenny

    SvaraRadera