måndag 14 september 2009

Minneslista

Jag skriver det här för att inte tappa bort det i hjärnans vindlingar. Kanske inte är av allmän intresse, men nu få bloggen funka som anteckningsblock.Vindlingarna verkar för tillfället oroväckande ostrukturerade och nya idéer ploppar upp mest hela tiden. Eftersom jag inte har tid och ork på kvällarna att ta tag i det så skriver jag ner det här. Det verkar ha en förmåga att även strukturera sig i hjärnan när det är strukturerat (nåja) på pappret.

1. Skriva ner virkmönster och skapa kopior (om det går) på produkterna.

2. Starta ett konto med några produkter på signerat.se.

3. Boka möte med banken

4. Svamptavlan.

5. Leta upp tryckeri som präglar till bra pris.

6. Fler mönster i väder-serien.

7. Testa fler virkmönster.

8. Köpa garn

Det behöver kompletteras här, men det lilla är början på det stora!

Måste ha det strukturerat nu så att jag inte faller ner i oproduktivitet när jobbet på Högskolan är slut nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Hej!
    innan jag glömmer av det igen (har redan glömt det i ca en vecka). Kontakta Sara Forslund på Gatukontoret Malmö om du vill på ngt sätt jobba under/innan/efter COP 15. Jag tror man får 100 kr/timmen men jag vet inte exakt vad man ska göra - strippa kanske :). Jag ska ringa dig o säga detta oxå men iom att jag skrev det här så kanske jag kommer ihåg det denna gång...

    Kram

    SvaraRadera