torsdag 3 september 2009

Lite jobb-bloggande...

...det är väldigt lugnt här just nu så jag känner mig mogen för ännu en lista...

Då kör vi de top 5 saker jag skulle vilja köpa mig just nu:

1. Klippning, slingning, ansiktsbehandling + produkter. (höstglåmigheten kom tidigt i år och jag behöver tas om hand och uppmuntras!)

2. Snajdig handväska som man kan ha snett över axeln. (ser rätt fräckt ut!)

3. Ser framför mig ett par mörkblåa chinos i rak modell....finns det?

4. Tapeter till hallen och matplatsen. (Det blir nog cole & sons "woods", jag kan lägga upp bild senare.)

5. Ny tjusig soffa som kan pigga upp vårat vardagsrum, gärna med färdigsydda assnygga gardiner som matchar.

Jahapp det var det, nu fortsätter vi ett par timmar till va?

1 kommentar:

  1. ...och kanske en långhelg på spa med kusin och diverse behandlingar??!

    OOOOH vad snygg bloggen är! Du har verkligen öga för foto/text/komposition! Jag kan knappt beskära en bild... Puss/Anna

    SvaraRadera