torsdag 11 juni 2009

Jag vill..

-drömma mig bort en stund
-att det ska bli riktig sommar snart
-att vi inte längre har massa ogräs i gräsmattan
-slippa städa och handla (nej det är inte bara jag som gör det men jag vill på nåt magiskt sätt bli av med min del av arbetet)
-ha ett fast jobb
-åka till USA på långresa
-att dollarn ska vara billig
-älska att träna
-ha super vältränad kropp och grym kondition
-träffa mina vänner oftare
-göra allt det där roliga man skjuter upp
-ha en ny garderob (inte möbeln- kläderna!)
-känna mig lite viktig och efterfrågad
-att min Wacom-penna snart ska vara lagad
-få massor av uppdrag
-äta oftare på restaurang
-bo med utsikt över havet
-dricka mera champange
-åka på weekendresa med en liten chick väska full med matchande kläder
-ha ett par hööögklackade skor som känns som jympadojjor
-vara übergrym på flera olika 3D program
-sitta uppe en hel natt utomhus för att det är så varmt att man inte vill sova
-gå på cocktailpartyn
-ha massor med nya möbler och inredningsprylar
-att det inte ska vara så långt till Trollhättan/Lysekil/Orsa
-ha lockigt hår
-att min symaskin ska funka ordentligt
-att Rickard ska komma hem nu
-asgarva (det händer alldeles för sällan)
-lasra bort all hårväxt på kroppen utom på huvudet (slippa vax o hyvlar- for ever)
-att det inte ska vara så jäkla lätt att gå upp i vikt som det är svårt att gå ner
-ha tid att hjälpa Anna o Johan med deras hus, mamma o pappa med garaget, Josefin med sin stuga
-få ett fast jobb (igen)
-kunna sjunga fint
-gå i massa nya spännande affärer och muséer och bli inspirerad
-åka till Köpenhamn
-att danska kronan ska vara billig
-bada i varmt hav
-våga dyka och göra det på typ Guadeloupe (se bild)

Jag vill...
att detta ovan ska bli verklighet men det är nog bäst att inte alltihop blir det på en och samma gång. Jag tar det lite i taget!











3 kommentarer:

  1. Lovar att hjälpa dig med minst en! Vad sägs om dricka mer champagne? Hjärtligt välkommen, både du och Mr, till Ringsegårds-strand där jag dukar upp picknick och bjuder på skumpa. :)När? Ja välj du!

    SvaraRadera
  2. Tackar, det var ett trevligt erbjudande! Det hoppas jag vi kan ta i sommar!

    SvaraRadera
  3. Tjohoooooooooo det låter toppen! Ska vi klara av asgarven först kanske?! /kusin Anna

    SvaraRadera