onsdag 7 april 2010

Wooohooo!

Vilken spännande dag det blev idag!
Vi började lite lungt efter att vi igår kväll träffat Rickards
kusin Jonas och druckit ett gäng öl. Sen åkte vi ner till Ground
Zero igen och jag köpte skor på en outlet. Vi tog en promenad och
tänkte äta lite på piren som ligger längst ner på Manhattan,
alldeles vid Wall Street. Nåt annat som råkar ligga där nere är NY
Heliport. Så vi satt där nere och tittade på helikoptrarna som
startade och landade...och fick sen ett ryck och tog oss en tur vi med!!
Wohoo vad häftigt det var, det kittlade rejält i magen!
Vi flög hela vägen upp till Harlem och över parken mot Empirestate
building sen ut till Frihetsgudinnan där han gjorde en sån jäkla
vändning att jag trodde jag skulle dö. (Fick känna efter lite när
vi hade landat om jag inte kissat på mig lite...)Det var verkligen
fantastiskt!

Ikväll ska vi på ett vernissage på MoMA med Jonas sen blir det
packning och avfärd imorgon bitti!

Anna: det låter toppen med ugglespaning när vi är tillbaka!

Sent from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men guu' så gött ni verkar ha det - fast det unnar jag er verkligen :) Om Rasmus hade gått in här o läst så hade han tagit mer lån på lgh och sen hade vi suttit på ett plan till NY vi med. Ha det bäst! Kram Math

    SvaraRadera
  2. ååååh, det var värt lite kiss i brallan förstår jag <3

    SvaraRadera