söndag 4 april 2010

Köööööö...

AJ jag har så vansinnigt ont mina fötter! Hur kan det vara så svårt
att hitta ett par sköna och snygga gympadojjor i detta shoppingmecka
på jorden?? Dessutom tror jag inte att så mycket är öppet imorgon.
Men nu är det slutgnällt!
Vi har haft en toppendag både igår och idag. Imose stack vi iväg
till en Applebutik och köade i en dryg timma men vi fick tag i iPaden!
Den ser fräsig ut men vi kan inte starta den för man måste koppla
den till iTunes först. Men den som spar han har lite av spänningen
kvar!
Sen har det varit lördagsstrosande i Sohos shoppingkvarter. Sen gick
jag på myten och köade nästan en timma för att få köpa cupcakes
på Magnolia Bakery. Det är där Carrie är i nåt avsnitt av SATC.
Det är en ljuvligt söt butik men jättefina cupcakes men blääää
och usch! Det var ju inte ens gott! Ska jag moffa kalorier ska det
iallafall vara goda kalorier!
Sen, vet ni, kände vi att två timslånga köer inte var nog så en
jäkla monsterkö upp till Empirestate Building satte pricken över
i:et! Nu är jag heeelt slut. Rockefeller var faktiskt bättre både
utsiktsmässigt och med köandet!
Imogon ska jag INTE köa utan cykla! Vi tänkte hyra cyklar och ta en
tur genom parken!

Hoppas ni ätit massa god påskmat, jag är grymt sugen på sill och
ägg!

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar