fredag 3 juli 2009

En sån här dag....

...är inte så kul. Körde tidigt från Thn för att gå till tandläkaren. Var där i 5 min (bra timpeng har de iaf), sen hem och träffa målaren, sen...ingenting. Bara varmt och inget att göra. Eller egentligen massor att göra men det är för varmt för att göra sånt idag. Vill vara på kusten och bada en sån här dag. Längtar efter Rickard som sitter kvar på jobbet och JOBBAR när hans kollegor gått på fredags öl. Han får en här av mig bara han kommer hem nångång...
Men jag går här och funderar går ut ett varv, in och sätter mig en stund i tvärdraget och så håller det på. Jaja, man ska la ente klaga....(men det gör jag ändå!)

Lavendeln är så fin nu! Den surrar som vore den elektrisk, men det är alla söta humlor som frossar på nektar....
...till och med trädäcket är nästan för varmt att gå på. Bränns lite, men jag är så glad att vi har det och att det blev så fint och färdigt så snabbt!
Ja jag borde packa upp nu på en gång och slänga in en tvätt så den inte blir stående. Sen borde jag städa hallen och badrummen, resten var så fint när jag kom hem! Tack Rickard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar