onsdag 8 juli 2009

En dag som idag


.freedom., originally uploaded by .krish.Tipirneni..

Nä det har inte varit en särskilt bra dag idag, men nu känns det ok iallafall.
Fick reda på att jag inte fick en intervju jag verkligen ville gå på.
Det finns så få jobb att söka som är riktigt så rätta för min utbildning, intresse och som ändå känns som att jag är kompetent för.
Det är som att jag tappar luften när sånt här händer...hela tiden.
Jag kommer ju såklart fortsätta söka jobb och fortsätta fundera på vad som är fel på mig eller vad jag gjort för fel.Jag är ju beredd på att göra stora uppoffringar för ett bra jobb.
Men mitt i allt det uppgivna så känns det ändå som på bilden. Lite i bakgrunden liksom.
Jag vet ju att möjligheterna finns och ligger där nånstans. Men jag har liksom inte kunnat få tag i dem. Men de måste komma fram snart. Jag vet inte vad jag ska ta mig till annars. Fortsätta ha tro på att det ordnar sig i slutändan. För det måste det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar