söndag 5 juli 2009

Att göra:

får inte glömma bort något av det jag ska göra i morgon och resten av veckan. Kan verka futtigt för er andra busy-buissness-people, men detta är mitt lilla liv! Så såhär ser det ut:

*åka till stoff o stil, inte glömma köpa kardborre och slå-i-tryckknappar.

*ring till NG, inte sugen men jag måste

*åka till Media Markt och kolla var min Wacom penna blivit av.

*maila Sofia på Liber

Fasen det var ju massa mer grejor, men nu minns jag inte....

Jaha, så kom då regnet och molnen. Det känns lite hemskt att säga men det är rätt skönt. Jag älskar värmen på kvällarna. Satt ute sent i lördags och bara njöt av att det var så mycket sommar, men på dagarna kvittar det faktiskt, när man behöver jobba och egentligen vara inne, men det inte går. Så aldrig är det väl helt perfekt. Man får ta till vara på de där perfekta stunderna och bädda in dem och ta fram när de behövs senare.

Sov gott, så hörs vi i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar