torsdag 24 november 2011

Tittut!

Alva och pappa

Alva borta!

Tittut!

Godmorgon, denna gråa blåsiga torsdag. Trots att jag sov innan tio igår känns det tungt i huvudet och kroppen.
Jag och Alva stack på en liten spontantur igår till Helsingborg. Det blev lunch på IKEA och många timmars inomhuspromenad på både IKEA och köpcentret Väla brevid. Inga julklappar blev det men lite spaning. Fortfarande har inte julkänslorna dykt upp, de brukar komma i oktober annars men inte i år, jag skyller det på vädret.

Alva har börjat leka tittut med oss nu. Hon hittar på allt möjligt för att få oss att skratta och vi är nog en tacksam publik. Hon klappar ivrigt händerna åt det mesta och det brukar ge reaktioner från oss. Klockan 3 i natt var jag dock inte lika lättflörtad när hon låg i mörkret och applåderade...

4 kommentarer:

  1. Vilken sötnos! Jag längtar efter att få träffa henne!

    SvaraRadera
  2. Hon som är på väg-mormor förstås!

    SvaraRadera
  3. Ah toppen! Vi hoppas du kommer fram!

    SvaraRadera