tisdag 18 augusti 2009

Tillbaka till Skåne


J & J´s bröllop på Bohus Malmön

Jag tror den här bilden visar exakt hur härligt vi hade det på seglingen.

Ständiga följeslagare

Ja, lite målning blev det också.

Jaha det var den semestern det. Det har varit dåligt med Bloggande, jag vet. Sorry!
Men det har varit väldigt skönt och avstressande att inte ha internet under tre veckor. (tillfälligt avbrott var i Dalarna)
Nu har vi hunnit köra 300 mil, vara i Trollhättan, Lysekil, Dalarna, Norrköping, Öland och tillbaka i Lysekil och runt i skärgården på en båt. Tjohoo! Ingen rast ingen ro.
Jodå, vi fick både rast och ro, det har verkligen varit en underbar semester!
Vi även hunnit med ett bröllop och en 30 års fest. Båda lika trevliga och fina!
Bröllopet var så fint och trevlig (och god) middag och dans. Brudparet var jättevackra och pensionatet var toppen. Det gör vi om nästa år eller vad säger ni? Har vi några frivilliga?

Nu sitter jag med huvudet snurrande av idéer, to-do-lists och saker som ska tas tag i.
Mer om det senare. Visar här ett litet urval av semesterbilder!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också vi gör om det nästa år ;-) Hur kul som helst, jag röstar på vem som helst bara jag får komma!
    kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Gött, jag säger detsamma!! Jag skulle gärna göra om det själv om det inte vore för att jag tror folk skulle vara lite mindre villiga att bjuda till så att säga!

    SvaraRadera