fredag 21 augusti 2009

Helgplanerna

Bild lånad från www.apple.com

JAha, denna helgen blev inte heller riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade sett framför mig en lugn helg hemma i trädgården, men nu blir det....ja jag vet inte riktigt. Fest i Dalsland på lördag iallafall. Det blir nog skoj. Men jag vet faktiskt inte var jag ska sova i natt. Oj jag borde nog kolla upp det! Rickard ska segla en båt från Falkenberg till Vänersborg med Anders, det är därför vi åker. Jag gillar ju inte att vara ensam hemma och särskilt inte en hel helg utan något särskilt att göra, nä usch! Min karaktär och disciplin försvinner alltid då och det blir absolut inget gjort.

Inatt och i går natt har jag haft så jobbiga drömmar. Särskilt inatt. Jag drömde att ett par vi känner var hemma hos oss och det enda de gjorde var att berätta hur värdelös och tjock jag var. Det värsta är att den känslan ofta följer med en bra bit in på dagen. Brr (försöker skaka bort den).

Nu har jag äntligen skaffat mig en iPhone! Jag kan inte säga att den är toppen, jag har ännu inte fått det att ta emot mms, men jag tror att det borde lösa sig. Poängen nu var iallafall att jag kan surfa med den och använda den som mobilt bredband till min dator. Det är toppen verkligen!

Så ring gärna, det har varit ganska tyst i luren senaste dagarna!

1 kommentar:

  1. Rrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnng!

    Hello min kära vän och tack så mycket för senast, helgen var välbehövlig för både mig och mannen! En toppenhelg helt enkelt. :)

    Puss&kram
    Debz

    SvaraRadera