fredag 17 april 2009

Växtlighet


Men jösses, nu träder ännu en människa fram om att personen i fråga har haft en gran i lungan!
Det är ju inte klokt ju! Om det nu är tre personer som talat ut om sina granar i lungan på Aftonbladet, hur stort är då mörkertalet?? Och VARFÖR just granar?
Jag har gått runt med ont i min bröstkorg i flera år, är svaret så enkelt att jag har en liten gran växandes där inne?
De säger att de har andats in kvisten, alternativt att de andats in ett frö som har börjat gro.
Eller det bästa: att personen som liten sprungit in i en gran. Hahaha!
Det är ju så himla dumt. 
Så om jag råkar sätta peston i halsen- har jag då en liten susande grandunge i lungan ett par år senare? Lät faktiskt lite fint....fast jag vill nog ha en björkdunge...hmmm....det är ju pollensäsong.
Borde inte detta redan hänt då? Allt pollen som definitivt åker ner i lungorna....snart stå det små söta träd i var mans lunga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar