fredag 6 mars 2009

Bröllop 2009


Här ska det sys. Har redan bestämmt vad jag ska ha på mig på ett bröllop i sommar.
Har en underbart skön och festlig klänning som jag använde förra sommaren på bröllop.
Nu kommer version 2.0. Ska sy en likadan nu. Min kära vän Sara i Bangladesh har lovat att fixa grönt sidentyg till mig. 
Funderar bara på hur i man syr smock....måste läsa på lite där känner jag.
Fantastiskt genomarbetad skiss, men jag var tvungen att se det som en bild för att veta hur jag vill ha den och i vilken färg. 

OCH jag har sytt klart mina gardiner som legat o skräpat ofärdiga länge nu. Blev inte som jag tänkt mig när de kom upp. Bild postas senare!

2 kommentarer:

  1. Den kommer ju bli helt ljuvlig ju!!!

    Och vilken vacker illustration! Rama in den och häng upp på väggen tänker jag!!!

    Jag älskar din handstil!!!

    SvaraRadera
  2. Grönt är skönt! Du kommer vara så snygg!

    SvaraRadera