tisdag 17 februari 2009

Tryck


Godmorgon!
En vacker snöig och strålande dag. Tänker inte låta det gå till spillo.
Åker in till Malmö nu för att träffa en kille på ett tryckeri. Jag har haft ganska mycket kontakt med dem och de gör alltid ett väldigt bra jobb. 
Jag fick för ett tag sen ett uppdrag av en vän. Hon ville ha en tavla till sin dotter.
Det är hennes idé och orden har vi hjälpts åt med men nu vill jag att det ska bli ett fint och bra tryck också. Har en idé om att det ska bli nedsänkta bokstäver i papper med ganska höd gräng.
Men de på tryckeriet kanske har ännu bättre förslag.
Blev väldigt sugen på att göra fler såna här bilder med text...

1 kommentar:

  1. Tack älskade goa vännen för att du hjälpte mig att förverkliga en tanke och önskan!! Du är bra..riktigt bra!!
    Kan tänka mig att Ellen kommer att ha den tavlan hängandes på en vägg även som pensionär ; )
    Kraam Erica

    SvaraRadera